'יתד נאמן' במגה-מתקפה נגד הרפורמים: "גרועים מחילונים"

    "היום, צפויים ראשי התנועה להיפגש עם נשיא המדינה, ראובן ריבלין, בתקווה שברגע האחרון ריבלין יכיר בחומרה הרבה בקיומה של הפגישה ויביא לביטולה"
    איתי גדסי 1 Comment on 'יתד נאמן' במגה-מתקפה נגד הרפורמים: "גרועים מחילונים"

    פגישת נתניהו עם נציגי הרפואמים, על רקע אישור מתווה הכותל ובג"צ המקוואות, מוציאים את 'יתד' להתקפה כוללת • חברי המועצת של 'דגל התורה' בשיחות חריפות ונציגי כל הסיעות החרדיות בראיונות סוערים

    הכותל המערבי
    "היום, צפויים ראשי התנועה להיפגש עם נשיא המדינה, ראובן ריבלין, בתקווה שברגע האחרון ריבלין יכיר בחומרה הרבה בקיומה של הפגישה ויביא לביטולה"
    14:43
    22.05.24
    נתי קאליש No Comments on ביקור אחרון במירון: הלילה שלפני הסגירה | תיעוד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר אישור מתווה הכותל בממשלה ובג"צ המקוואות, ממשיכים חוגי הרפורמים האמריקאים לחזק במרץ את אחיזתם בישראל. לפני יומיים הגיעה משלחת מראשי הקבוצה לבית ראש הממשלה לפגישה רשמית, והתקבלה בכבוד על ידי בנימין נתניהו.

    הנציגים החרדים שאולי חישבו לעבור איכשהו בשקט את מתווה הכותל הרפורמי, מגלים את עצמם נמצאים בתוך קרב משמעותי ועקרוני על זהותה של היהדות במדינת ישראל, ועם איום על הבלעדיות של היהדות הנאמנה על מערכות הדת.

    עיתון "יתד נאמן" פתח הבוקר בתקפה חריפה נגד הרפורמים, כשבמוקד ניצבת פגישת נתניהו והרפורמים. "כפי שדווח אתמול בהרחבה ב"יתד נאמן", בכתבה שעוררה הדים רבים, רה"מ נתניהו, אירח בלשכתו את הנהלת ארגון התנועה הרפורמית בצפון אמריקה ואת הנהגת התנועה הרפורמית בישראל, חרף היותו מודע לפגיעה הנוראה ביהדות הנאמנה בעצם קיומה של הפגישה עם ראשי התנועה המזייפת ומסלפת את היהדות ועושה כל שביכולתה לפגוע במורשת ההלכה הצרופה.

    "דבר הפגישה גרם לזעזוע עמוק בקרב היהדות הנאמנה, כאשר נתניהו פוגע פעם אחר פעם ברגשות העם היהודי בפגישות, בביקורים ובנאומים שהוא נושא בפני אנשי התנועה הרפורמית בארץ ובחו"ל.

    "בפגישה האמורה, ראשי התנועה הרפורמית הודו לנתניהו על הדברים שהשמיע נגד המתקפות על הרפורמים, וכן על החלטתו להקצות מתחם נפרד בכותל המערבי עבור קבוצת הנשים הפוגעות בקדושת הכותל וההלכה היהודית. בפגישה אף הדגישו בפני נתניהו, את הציפיות שממשלת ישראל תקדם את ערכי הפלורליזם. היום, צפויים ראשי התנועה להיפגש עם נשיא המדינה, ראובן ריבלין, בתקווה שברגע האחרון ריבלין יכיר בחומרה הרבה בקיומה של הפגישה ויביא לביטולה".

    העיתון קיבץ תגובות חמורות של כל הנציגים החרדיים בכנסת. מיו"ר ש"ס אריה דרעי צוטט כאומר: "הפגישה של נתניהו עם ראשי הרפורמים פוגעת בנו מאוד, אנו השותפים הכי נאמנים שיש לרה"מ, הקואליציה בנויה מיחסי האמון הטובים שיש בין כל המפלגות ורה"מ יודע, אולי לא מספיק, כמה פוגעות בנו הפגישות הללו, גם בחו"ל וגם בארץ. הם האויבים הכי מרים שיש ליהדות".

    שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן, אמר ל"יתד נאמן", כי "הרפורמים זה הרס הדת, זיוף הדת, אין מילים אחרות להגדיר זאת. הם רוצים לתקוע רגליים בתוך המדינה כאן ואסור לתת להם בשום אופן. ניתן לראות את הנזק הגדול שחוללו ליהדות ארה"ב".

    במקום בולט, מובאים דברי מרנן גדולי התורה הגרב"ד פוברסקי והגר"ד כהן המביעים זעזוע מהמתווה המתגבש. "הרפורמים רוצים להחליף את התורה הקדושה, הם כופרים ממש, מחללים את התורה, אסור לדבר איתם, אסור להתעסק איתם!", דברי הגרב"ד ל"יתד נאמן", "הם גרועים מחילונים. חילוני לא מתערב, הוא אומר אני חילוני. אבל הרפורמי אומר 'אני רב', זה זיוף ממש".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ברור
      משתפים פעולה עם הכותל הרפורמי
      ואז מכפרים על זה בכמה כותרות בומבסיטיות